برچسب های هوشمند پاسخ قرن بیست و یکم به اطلاعات مربوط به داروها هستند. در حالی که برچسب‌های محصولات سنتی دوز، مواد تشکیل دهنده و اطلاعات استفاده از طریق متن و گاهی اوقات تصاویر می‌شوند، برچسب‌های هوشمند به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا به صورت دیجیتالی محصولات خود را ارائه دهند و درگیر شوند . 

یک برچسب هوشمند به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا یک کد را با یک دیجیتال دیجیتالی تا به اطلاعات علمی درباره دارویی که دستگاه می‌تواند دسترسی پیدا کند، می‌دهد. برچسب‌های هوشمند نه تنها در صنعت غذا و نوشیدنی رایج تر می‌شوند، بلکه توسط صنعت‌سازی نیز برای ایجاد سطح بالاتر و اطمینان از امکان اطلاعات کامل برای مصرف داروها می‌شوند .برای خرید انواع  دستگاه اصالت دارو   و   دستگاه چک ویر  کافیست با  دیده بنیان  تماس بگیرید.

چنین اطلاعاتی می‌تواند شامل منابعی باشد که راه‌های مدیریت یک وضعیت سلامت خاص را می‌کند، همچنین توضیحات و فیلم‌هایی از تمرین‌ها، غذاهای سالم و دستور العمل‌ها، و مصاحبه‌ها و توصیه‌های متخصصان پزشکی. از مصرفی که ممکن است در مواد تشکیل دهنده و فعل و انفعالات خاص وجود داشته باشد، ممکن است، و این گزینه نیز می تواند بسیار مفید باشد .

برچسب ها چگونه کار می کنم؟

یک برچسب هوشمند از یک فرستنده یا کد استفاده می کند که کاربران می توانند آن را با اکثر تلفن های هوشمند بخوانند. برای ارائه دهندگان صنعت دارو، راه حل های برچسب هوشمند با استفاده از کدهای QR یا انواع دیگر کدگذاری می تواند کیفیت بالاتر و یکپارچگی محصول، کمک به مدیریت موجودی و به طور کلی بهبود کارایی تولید، ارائه و رضایت از دستیابی به کیفیت را تضمین کند. کند. و کارایی کمک کند .

امکانات برچسب های هوشمند در مدیریت دارو

تولید کنندگان برچسب های دارویی می توانند کشف کنند که چگونه برچسب های هوشمند دیجیتال می توانند باعث افزایش ایمنی بیمار شوند. مصرف دقیق سلامتی و مصرف داروی مصرفی برای مصرف بیشتر است و زمانی که مصرف کنندگان مصرفی به مصرف فوری دوز، مواد تشکیل دهنده اطلاعات مصرف کننده و میزان دسترسی دارند، می توانند از داروها استفاده کنند. بعلاوه بر این، این شکل از برچسب زدن قرقرالبی و دستکاری غیرقانونی افراد غیرمجاز را می دهد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که می توان یک محصول یا دستگاه پزشکی ایمن دریافت کرد که به جای آسیب رساندن به آنها، نیازهای آنها را دریافت می کنند .

ردیابی دارو و مدیریت موجودی از دیگر برچسب های هوشمند دیجیتال برای محصولات دارویی است. برچسب‌های هوشمند این سیستم‌ها را ساده‌تر می‌کنند، زیرا میزان زمان کار مراقبت‌های بهداشتی را می‌توان برای ردیابی داروها و سفارش تعمیرات نگهداری از آنها، کاهش داد. آنها همچنین از روش های موجود دستی منسوخ را حذف می کنند. با استفاده از یک سیستم وابسته به برچسب های هوشمند به روشی که زمان را کاهش می دهد و داده های موجود در زمان واقعی را بهبود می بخشد، که جنبه صرفه جویی در هزینه برای ارائه مراقبت های بهداشتی نیز دارد .

ویژگی ها و فناوری های مورد استفاده در برچسب های هوشمند

برچسب‌های انواع ابزارهای هوشمند از فناوری‌ها و ویژگی‌ها برای مصرف‌کننده‌ها و شرکت‌های دارویی شامل موارد زیر می‌شوند :

  • فناوری   (NFC) که به کاربران امکان می دهد با دستگاه اندرویدی به داده ها دسترسی داشته باشند.
  • کدهای QR برای اسکن بارکد، که با فعال کردن ردیابی و بررسی در طول کمک می کند.

اینها به تولیدکنندگان داروها و مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که برای مصرف دوز مصرفی خود فناوری‌هایی را مصرف کنند و چه چیزی را که مصرف یا مصرف می‌تواند کنترل کند. همچنین کارایی و دقت ذخیره سازی و بازیابی الکترونیکی را برای ارائه دهنده اطلاعات مراقبت های بهداشتی از تعداد زیادی از بیماران مراقبت می کنند و انواع اطلاعات از داروهای تجویزی و بدون نسخه را مدیریت و ذخیره می کنند، افزایش می دهد .

چالش ها و ملاحظات در پیاده سازی برچسب های هوشمند

شرکت‌هایی که به دنبال تغییر به برچسب‌های هوشمند هستند، ممکن است با مشکلاتی مانند سیستم‌های مدیریت داروی موجود باشند. سیستم‌های برچسب‌گذاری هوشمند به مواد پیچیده و برخی از محصولات پیشرفته و بسته‌شده و همچنین حسگرهای بهروز و نرم‌افزار جدید نیاز دارند که تولید و  اجرا کنند . 

علاوه بر این، آموزش کافی و جامع برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و پزشکان نیز هزینه‌های اضافی، مالی و زمانی است، زیرا همه سرمایه‌گذاری‌ها باید به طور کامل از رویه‌ها، مواد و فناوری‌هایی که می‌توانند از آن استفاده کنند و راحت‌تر انجام دهند. هستند. برای مراقبت از خود و دیگران

حریم خصوصی و امنیت چالش بالقوه دیگری است زیرا شرکت‌ها نرم‌افزار، مواد و پروتکل‌های جدید را هدایت می‌کنند. پادمان ها باید برای محافظت از مشتریان مشهود و باید باشند و این فناوری باید قابل اعتماد باشد .

تحولات آینده و پتانسیل برچسب های هوشمند

امکانات آتی برچسب های هوشمند است. پتانسیل مراقبت از بیمار به مکان‌های دیگر، امکانات مراقبت‌های طولانی‌مدت و حتی خانه‌های مصرف‌کنندگان وجود دارد. همچنین قابلیت‌های بالقوه‌ای برای ادغام برچسب‌های هوشمند با فناوری‌های نظارت از راه دور و راه‌های پزشکی از دور وجود دارد، که مراقبت‌ها را راحت‌تر، در دسترس‌تر و ارائه ده‌ها مراقبت‌های بهداشتی آسان‌تر می‌کند. حتی پیدایش مصنوعی، همراه با قابلیت‌های نیاز به ماشین، می‌توان به طور بالقوه به مردم کمک کرد با استفاده از یک پیش‌بینی برای تعیین اینکه کدام داروها را برای یک بیمار خاص با استفاده از آنها، از برچسب‌گذاری هوشمند بهره‌مند می‌کند .

با برچسب های هوشمند بهره وری، حفاظت از مصرف کننده و بیمار را افزایش دهید

شرکت های داروسازی به سلامت عمومی و ایمنی محبوب هستند و برچسب زدن هوشمندی چندوجهی برای تولید و همچنین مصرف کنندگان و متخصصان مراقبت های بهداشتی است. پزشکان و متخصصان که به محصولات شما متکی هستند، با دانستن اینکه از فناوری قابل استفاده استفاده می‌کنند، می‌توان کیفیت را کنترل کرد و پروتکل‌های موجود را به سادگی می‌کند، می‌توان امنیت را تضمین کرد و خطری را به خطر انداخت که مصرف نادرست تصادفی را کاهش دهد. .

دیده‌بنیان به‌عنوان پیشرو، می‌توان با شما برای ایجاد برچسب‌های دارویی هوشمند که به مشخصات شما پایبند باشد و از آخرین پیشرفت‌های فناوری در تکنیک‌های برچسب‌گذاری استفاده کنید، همکاری کنید با تیم تماس بگیرید  تا کشف کنید که چگونه می توانید به شما کمک کنید برچسب هوشمند را در شرکت خود ادغام کنید