تضمین دوام برچسب در شرایط سخت محیطی

محیط‌های خشن می‌توانند باعث شوند که حتی بادوام‌ترین برچسب‌ها نیز فرسوده شوند و از بین بروند.

زمان عواملی مانند قرار گرفتن در معرض حرارت طولانی مدت، سرما و یخبندان، رطوبت، دماهای شدید، نوسانات دما و سایر عناصر محیطی می‌توانند در تسریع پیری و تجزیه مواد نقش داشته باشند.

هنگامی که شما باید دوام برچسب را در شرایط سخت در نظر بگیرید، به قوی و مقاوم نیاز دارید.

برچسب ها برچسب های بادوام اغلب برای موارد زیر استفاده می شوند:

  • دستگاه های پزشکی
  • برچسب های کالیبراسیون
  • مخازن اکسیژن، گاز یا پروپان
  • برچسب های دستورالعمل
  • برچسب های شناسایی
  • موجودی تجهیزات
  • برچسب تماس تعمیر و نگهداری و خدمات مانند  تهویه مطبوع، آبگرمکن، لوازم خانگی و غیره.

انتخاب مواد مناسب برای دوام

استفاده از برچسب

یکی از اولین مواردی که در انتخاب برچسب مناسب باید در نظر گرفت این است که روی چه محصول یا موردی استفاده می شود. ترکیب، بافت، شکل، دما و تمیزی محصول بر نحوه واکنش مواد برچسب تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر برچسب شما دارای کثیفی، روغن یا سایر مواد شیمیایی است، باید در نظر بگیرید.برای خرید انواع  دستگاه اصالت دارو   و   دستگاه چک ویر  کافیست با  دیده بنیان  تماس بگیرید.

مکان زیست محیطی برچسب

محیطی که برچسب شما در آن قرار خواهد گرفت بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. اصطکاک بالقوه، نور خورشید، ممکن است نیاز باشد که راه حل های برچسب زدن رطوبت و ضد آب و هوا در نظر گرفته شود.

وینیل، فیلم های پلی استر، و پلی پروپیلن دو محوره (BOPP) رطوبت، ساینده، روغن و مواد برچسب مقاوم در برابر مواد شیمیایی. برچسب های پلی استر به ویژه برای کاربردهای خارج از منزل که در آن شرایط شدید و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند مواد را تخریب کند، موثر هستند. علاوه بر این، برچسب های کاغذی که می توانند در هزینه ها صرفه جویی کنند، می توانند در صورت تمایل استفاده شوند ، برچسب در شرایط ملایم زندگی خواهد کرد.

امید به زندگی برچسب

ممکن است به دلیل عمر کوتاه محصول یا چند ماه، نیاز داشته باشید که برچسب‌هایتان دوام بیاورند.

چندین سال الزامات دوام برای برچسب ها در دماهای شدید استفاده از مواد مستحکم مانند وینیل یا پلی استر را پیشنهاد می کند. اگر در زیر نور مستقیم خورشید باشد، چاپ سیلک کمک خواهد کرد.

حفظ کیفیت برچسب اگر برچسب شما عمر کوتاهی داشته باشد، گزینه های بیشتری در آن زمان خواهید داشت به موادی مانند کاغذ نقره فلزی یا فیلم پلی پروپیلن می رسد.

ملاحظات هزینه

مواد با کیفیت بالاتر ممکن است دوام بالاتری داشته باشند اما هزینه بیشتری دارند. شما نیاز خواهید داشت. برای ارزیابی معاوضه بین دوام، عملکرد و هزینه برای یافتن مناسب ترین مواد برای محصول و بودجه شما در رویال لیبل، ما تشخیص می دهیم که ارزیابی دقیق هر عاملی که ممکن است چقدر مهم است، بر عملکرد لیبل شما تأثیر بگذارد. ما می توانیم نیازهای خاص و منحصر به فرد شما را با تجربه و تعهد ما به قابلیت های چاپ پیشرفته.

تکنولوژی های چسب طراحی شده برای شرایط سخت

برخی از چسب ها به طور خاص برای مقاومت در برابر شرایط سخت طراحی شده اند، مانند:

  • چسب های اکریلیک
    • اینها به دلیل مقاومت در برابر نوسانات دما، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی شناخته شده اند که آنها را برای استفاده در فضای باز عالی می کند.
  • چسب های مبتنی بر لاستیک
    • اینها چسبندگی اولیه و چسبندگی قوی دارند که برای سطوح ناهموار و دماهای سردتر عالی است.
  • چسب های سیلیکونی
    • این نوع چسب برای عملکرد برتر با برچسب های مقاوم در برابر دمای بالا و مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی شناخته شده است.
  • چسب های اپوکسی
    • اینها استحکام و مقاومت استثنایی در برابر مواد شیمیایی سخت و شرایط محیطی دارند. آنها اغلب در کاربردهای سنگین و ساختاری استفاده می شوند.
  • چسب های پلی اورتان
    • این نوع چسب انعطاف پذیر، بادوام و مقاومت خوبی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و دماهای مختلف دارد.
  • چسب های ذوب داغ
    • این نوع اتصال سریع و چسبندگی قوی را ارائه می دهد و معمولاً در بسته بندی و مونتاژ محصول استفاده می شود.

استانداردها و مقررات فدرال که باید در نظر گرفته شوند

FDA (سازمان غذا و دارو) دستورالعمل هایی را برای استفاده از مواد غذایی تعیین می کند و نوشیدنی ها، داروها، لوازم آرایشی و برچسب های مراقبت شخصی. آنها نیاز به استفاده از برچسب های ایمن، مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی، بسیار خوانا و ضد آب.

بهترین روش ها و توصیه ها

انتخاب برچسب و چسب صحیح، یکپارچگی محصول، رضایت مشتری و طول عمر محصول در طول عمر برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید به شما توصیه می کنیم.

تاثیر شرایط محیطی را ارزیابی کنید، روش های کاربردی را در نظر بگیرید و اولویت بندی کنید. علاوه بر این، اگر به برچسب های مقاوم در برابر سایش نیاز دارید، از روکش های محافظ شفاف استفاده کنید.

یا لاک ها می توانند آن لایه دفاعی اضافی را فراهم کنند. استفاده از درزگیر لبه می تواند مانع شود.

لبه ها را از بلند کردن در محیط های مرطوب و مرطوب برچسب بزنید.

علاوه بر ملاحظات مادی، آزمایش کامل عملکرد برچسب در دنیای واقعی شرایط کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که برچسب شما نیازهای شما را برآورده می کند. انجام لایه برداری، برش و آزمایش های کششی می تواند به ارزیابی استحکام و دوام اتصال کمک کند.

دیده بنیان را برای دستگاه چاپ لیبل تخصصی انتخاب کنید

اگر کسب‌وکار شما به برچسب‌های باکیفیت نیاز دارد که در برابر دماها، رطوبت، مواد شیمیایی و سایر شرایط سخت، انتخاب شرکت چاپ لیبل مناسب اولین قدم مهم است. در دیده بنیان، ما از تخصص خود برای انتخاب برچسب های مناسب برای رفع نیازهای شما استفاده خواهیم کرد

 
امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت